SMM: що таке і як працює

63

З розвитком соцмереж все більшої популярності набирає SMM – маркетинг в соціальних медіа, або Social Media Marketing. Якщо раніше компанії переважно просувалися за допомогою власних сайтів, то зараз деяким організаціям і медійним персонам взагалі не обов’язково мати свій ресурс. Досить розкрученої групи у «Фейсбуці» або аккаунта в «Інстаграм», через які про них буде пізнавати світ. Така популярність пов’язана з широким розповсюдженням соцмереж, відносною простотою і дешевизною розкрутки в них у порівнянні з розробкою особистого сайту. А функціональність багатьох соціалок сьогодні не поступається деяких торговельних платформ.

Що таке SMM?

Під абревіатурою SMM ховається цілий комплекс заходів, спрямованих на розкрутку і ведення сторінки в соціальних мережах. З їх допомогою можна привернути увагу користувачів соцмереж до своєї компанії або проекту, завоювати їхню довіру, отримати нових клієнтів або підвищити впізнаваність. Все це дозволяють робити інструменти сучасних мереж, зручні, відносно недорогі і спеціально призначені підтримку бажаючих просунути своє дітище.

Соціальні мережі, в яких найчастіше застосовується SMM, такі:

Facebook – зарубіжний гігант в світі соцмереж;

Instagram – мережа, спрямована в першу чергу на викладання картинок;

Twitter – соціальна мережа, орієнтована на короткі повідомлення;

Соціальні мережі

В рамках SMM фахівці з маркетингу використовують контекстну рекламу, співпраця з іншими акаунтами, контент-і відеомаркетінга, таргетинг та інші методи, які вже встигли стати звичними в світі цифрового просування. Вони дозволяють тримати контакт з потенційною цільовою аудиторією, повідомляти їй про важливі події в житті компанії, отримувати відгуки і у відповідь залишати коментарі – словом, багатьом організаціям подібне піде на користь. Ведення сторінки в соцмережі, яке має на увазі активне спілкування з клієнтами, дозволяє підвищити рівень їх лояльності, а це важливо. https://darlidsmm.com – допоможуть Вам залучити нових клієнті, створити позитивний імідж та підвищити активність в соцмережах.

Кому необхідне просування?

Незважаючи на популярність SMM, він підходить не кожному. Так, більшість компаній успішно застосовують методи соціального маркетингу і користуються заслуженим успіхом, однак не завжди варто витрачати гроші на розкрутку в соцмережах, якщо це не принесе плодів. Як правило, SMM майже не впливає на успіх компаній, що працюють в сегменті B2B або продають будь-які дорогі товари: нерухомість, авто. Це пов’язано не тільки з тим, що цільова аудиторія вважає за краще шукати подібні пропозиції не в соціальних мережах: друга причина – складність націлювання.

SMM може виявитися вдалим вибором у випадку, якщо компанія:

  • працює в сегменті B2C;
  • продає товари або послуги, які не потребують серйозного грошового вливання (одяг, прикраси, хендмейд-товари, різні квитки або курси);
  • готова активно спілкуватися з клієнтами.
  •  

Особливо часто в соціальних мережах розкручуються невеликі магазини і майстри, які роблять щось своїми руками: попит на такі товари досить високий. В цілому ж, якщо ви хочете спробувати застосувати SMM, але не впевнені, чи варто використовувати його в вашому випадку, можете проконсультуватися з фахівцем-маркетологом: він оцінить, чи доцільно вашої компанії виходити в соцмережі.

Які методи використовуються?

Як уже згадувалося, SMM – це комплекс заходів, серед яких виділяють найбільш популярні і часто використовувані. Без яких не обходиться повноцінна кампанія по просуванню в соцмережах, а в поєднанні ці методи здатні швидко і успішно розкрутити сторінку.

Контент-маркетинг. Головний фактор, заради якого люди підписуються на чиюсь сторінку в соцмережі, – контент. Ви повинні розуміти це і грамотно наповнювати групу або аккаунт вмістом, яке приверне і зацікавить клієнта. Пости, статті, зображення або подкасти – все залежить від ваших можливостей, при цьому не варто забувати: інформаційний контент повинен бути понад рекламного. Співвідношення 8: 2 на користь «корисних» постів вважається оптимальним балансом, при якому користувачам не стане нудно, але і про вашу пропозицію вони не забудуть.

Відеомаркетінга. Цей варіант підходить для таких сервісів, як YouTube, які спрямовані на створення і розповсюдження відеороликів. Хоча відео використовуються і в інших соцмережах – так, наприклад, можна показати товар «обличчям» або зробити його детальний огляд, провести який-небудь навчальний семінар. Стрім теж відносяться до відеомаркетінга – ця функція робить спілкування з людьми через відео інтерактивним і ще більш зручним.

Таргетована реклама. Незважаючи на те що вбудована в соцмережі реклама зазвичай надається платно, вона все ж вважається одним з найбільш вигідних і дешевих варіантів просування. Коли у вашій групі або акаунті стає досить контенту і ви переконуєтеся, що можете зацікавити широку аудиторію, без реклами обійтися складно. І саме таргетингової – вкрай вдалий вибір.

Така реклама не просто показується випадковим людям, які зайшли в соцмережу, а завдяки гнучким налаштуванням цільової аудиторії ви можете демонструвати її лише тим людям, кому потенційно може бути цікава ваша пропозиція. Так ви зможете не платити за нецільові покази і більш ефективно залучати до себе клієнтів.

Реклама в групах. Великі паблік і спільноти в таких соціальних мережах, як Facebook, часто пропонують рекламні послуги. За певну плату вони роблять репост вашої запису, завдяки якому вона стає видно широкої аудиторії. Зазвичай компанії, які бажають розкрутитися, співпрацюють з групами, які мають відношення до їх тематики (наприклад, коректорська організація може розкручуватися за допомогою спільноти для письменників). Чим більше передплатників у паблік, з яким ви хочете укласти угоду, тим дорожче обійдеться репост, але тим ефективніше він буде.

Ретаргетінг. Цей метод дозволяє з’єднати соцмережі з основним сайтом компанії, будь то інтернет-магазин або сторінка з продажу послуг. За допомогою певних інструментів IP-адреса зайшов на основний сайт людини позначається особливим чином, і, з’явившись в соцмережі, користувач починає бачити в бічному блоці рекламу цього сайту. Так можна повертати клієнтів, які пішли з ресурсу, нічого не купивши, і направляти їх в воронку продажів.

Спілкування з клієнтами. Вкрай важливий пункт, від якого багато в чому залежить імідж компанії, – то, як її представники спілкуються з користувачами в соцмережах. Можна створити собі образ як молодіжного і прогресивного бренду, так і формальної, серйозної організації. Крім того, наскільки ви лояльні до своїх відвідувачам – настільки і вони лояльні до вас. Нікому не захочеться мати справу з компанією, співробітники якої дозволяють собі грубо поводитися з клієнтами.

Рекламні розсилки. Інструменти соціальних мереж дають можливість відправляти розсилки з різним вмістом людям, які підписалися на них. Не варто нехтувати цим шансом: так ви зможете вчасно інформувати зацікавлених користувачів про знижки, акції, оновлення асортименту та інших важливих для них моментах.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я